Achizitii publice

Pentru buna implemetare a proiectului “Stagiile de practică – o premisă a reușitei profesionale” – POSDRU/161/2.1/G/137930 echipa de implementare a proiectului intentioneaza achizitia urmatoarelor bunuri si servicii:

Nr. crt.Descrierea obiectului contractului de achizitii (detalii tehnice)Data demarare a proceduriiData limită de depunere a ofertelorData atribuiriiCâştigătorul contractului
9Licenţe (inclusiv service)(descarcă)04.02.201513.02.201520.02.2015ANDREX NET
8Mobilier birou(descarcă)04.02.201513.02.2015 prelungit pe
25.02.2015 (nu s-au depus
oferte la primul termen)
26.02.2015SC OHIO TRANS RUX SRL
7Aparatură electronică (inclusiv service)(descarcă)04.02.201513.02.2015 prelungit pe
25.02.2015
26.02.2015ANDREX NET
6Servicii specializate Dezvoltare pagina web (inclusiv servicii de mentenanţă)(descarcă)02.06.201408.08.201411.08.2014ANDREX NET
5Servicii operatori economici: audit financiar (descarcă)29.05.201410.06.201410.06.2014CABINET EXPERT CONTABIL / AUDITOR FINANCIAR: AVRAMESCU MIOARA
4Obiecte de inventar (Flipchart magnetic, dulap arhiva, ghilotină cu pârghie) (descarcă)02.06.201410.06.201411.06.2014SOLUTIONS LINE
3Servicii editare şi tipărire materiale publicitare (descarcă)06.06.201410.06.201410.06.2014TECHNICAL NETWORK SOLUTION
2Material consumabile-papetărie (descarcă)05.06.201406.06.201406.06.2014ASCHFR FILIALA ARGES
1Hrană conferinţă (descarcă)29.05.201410.06.201411.06.2014ECUARO PATO GRUP

Va rugam sa depuneti ofertele dumneavoastra in plic sigilat la registratura Universitatii din Pitesti, pana la data specificata mai sus ora 15.00, cu mentiunea -” in atentia doamnei consilier juridic Doina Moraru”.

Pentru informatii suplimentare, va rugam apelati 0348.453.113-consilier juridic Doina Moraru sau transmiteti un mesaj pe adresa: doina.moraru@upit.ro